Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 15:44:31 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/04674 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Allika küla, 12153 Ristivälja-Moka 
tee// 81 Kärdla-Käina tee// Kärdu laut// Tänava// Kolga küla, Murrujuhani// 
Tammi// Vidriku// Mäeltse küla, Heina// Nõmmerga küla, 12135 Käina-Hüti 
tee// Ristivälja küla, 12120 Ristivälja-Kolga-Käina tee// Hiiu-Tamme// 
Kalmu// Karja-Tooma// Karu// Kaupsi// Keldrimaa// Kolga// Kraavimaa// 
Kriiska// Käänaku// Köödre// Köödretee// Lepaniidi// Loopsu// Loopsunurga// 
Niidi// Noosi// Nuki// Nõmme// Pärdi// Sepikoja// Tamme-Leele// Tirdi// 
Toa// Tõnu// Vikerkaare// Vildi// Värava// Õunapuu// Ülekraavi// Ületee 
(PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Käesolev rajatis jääb teedega seotud piirangute 
alasse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26911795>  (menetlus nr: 
419641), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (MARIANNE KIRSI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister